Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Provozovatel

Mercii Café s.r.o.
Jugoslávských partyzánů 1599/31
16000 Praha 6 – Dejvice
IČ: 09234934, DIČ: CZ09234934

1) Všeobecná ustanovení

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) Objednání zboží

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku.

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, barvy, typ a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji orientačními.

Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň uzavřením kupní smlouvy.

3) Potvrzení objednávky

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.

4) Zrušení objednávky

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či emailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, email a popis objednaného zboží či služby.

5) Platby a poštovné

Objednané zboží vám zašleme poštou. Cena poštovného činí 90 Kč. V případě zaslání na dobírku účtujeme navíc 30 Kč za doběrečné. V případě navrácení zásilky a opětovného zaslání (špatně uvedená adresa, nevyzvednutí zásilky, …) přiúčtujeme další poštovné.

6) Dodací podmínky

Dodací lhůta je do 14ti dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, problémů s dodáním zboží Vás budeme neprodleně kontaktovat. V případě nepřevzetí zaslaného zboží, je toto automaticky vráceno na naši adresu. V takovém případě je zákazník povinen i přes nepřevzetí zboží uhradit plnou výši poštovného. Tímto způsobem totiž nedošlo k odstoupení od kupní smlouvy.

7) Výměna zboží

Výměnu zboží provedete zasláním na naší adresu s informacemi pro uskutečnění výměny.

Postup při výměně zboží:

1. informujte nás o výměně telefonicky, e-mailem, či písemně
2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3. do zásilky uveďte důvod výměny a zboží které požadujete výměnou zaslat, vaši adresu
4. doklad o nabytí zboží v našem obchodě

8) Odstoupení od smlouvy

Od smlouvy uzavřené v zásilkovém obchodě můžete dle zákona odstoupit do 14 dnů.

Postup při odstoupení od smlouvy:

1. informujte nás o odstoupení telefonicky, e-mailem, či písemně
2. zboží zašlete do 14 dnů od nákupu jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3. do zásilky uveďte důvod vrácení (volitelné), vaši adresu
4. doklad o nabytí zboží v našem obchodě

9) Reklamace a záruka

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě.

Záruka se nevztahuje na:

1. vady vzniklé běžným používáním
2. nesprávným použitím výrobku
3. nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1. informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3. do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4. doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

10) Zákony a předpisy

  • zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
  • zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů

Jak nakupovat

Zákazník objedná zboží v hlavním menu pod logem dle zvolené kategorie. Kliknutím na kategorii zobrazíte produkty pro danou kategorii. Kliknutím na detail produktu musíte následně zvolit variantu produktu a počet kusů. Následně vložíte vybraný produkt do nákupního košíku. Obsah nákupního košíku sledujete kliknutím na odkaz „Košík“ v horní části e-shopu v hlavním menu.

Následně dle kroků a selekcí dokončíte objednávku zboží. Po dokončení objednávky přijde na zákazníkovu adresu potvrzující e-mail objednávky. Zboží zasíláme obvykle do 14 dní Zásilkovnou.

Vyhrazujeme si právo nezasílat objednané zboží zákazníkům, kteří opětovně nepřevzali dříve objednané zboží.

Možnosti platby

  • Bankovním převodem
  • Dobírkou

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.

Zákony a předpisy:

  • zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
  • zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů

Vážení zákazníci, rádi bychom Vás informovali o změně legislativy dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů neboli GDPR).

Správcem osobních údajů je:

Mercii Café s.r.o.
Jugoslávských partyzánů 1599/31
16000 Praha 6 – Dejvice
IČ: 09234934, DIČ: CZ09234934

Jaké osobní údaje shromažďujeme a zpracováváme?

Shromažďujeme a zpracováváme tyto běžné osobní údaje: základní identifikační údaje a kontaktní údaje našich zákazníků, tj. jméno, příjmení, titul, adresa, IČO, DIČ, telefon, e-mail. Nezpracováváme osobní údaje dětí mladších 13 let.

K jakým účelům osobní údaje využíváme a zpracováváme?

Zpracováváme osobní údaje bez souhlasu klientů za účelem splnění zákonné povinnosti, jednání o smlouvě a plnění smlouvy a z titulu oprávněného zájmu správce dat (přímý marketing vlastních produktů, zasílání obchodních sdělení). Osobní údaje jsou zpracovány v elektronické podobě pomocí prostředků výpočetní techniky nebo v listinné podobě.

Jak dlouho údaje zpracováváme?

Zpracováváme osobní údaje v závislosti na účelu po dobu trvání jakéhokoliv smluvního vztahu a dalších 10 let po zániku posledního smluvního vztahu s Mercii Café s.r.o. nebo dokud nebyl odvolán souhlas se zpracováním údajů.

Musíme osobní údaje poskytnout?

Poskytnutí osobních údajů je stejně jako uzavření smlouvy s Mercii Café s.r.o. dobrovolné. Některé údaje jsou však nezbytné pro splnění zákonných povinností při uzavření smlouvy na dodávku zboží nebo poskytnutí služby a bez některých údajů nedokážeme požadovanou dodávku zboží nebo poskytnutí služby poskytnout.

Údaje nutné pro výše uvedené jsou: jméno a příjmení jde-li o podnikající fyzickou osobu, též její obchodní firma, odlišující dodatek nebo další označení, sídlo a popřípadě dodací adresa pro zboží, telefon, e-mailová adresa.

Z jakých zdrojů osobní údaje získáváme?

Zpracováváme údaje, jež jste nám poskytli v souvislosti s jednáním o uzavření smlouvy na dodávku zboží či služeb.

Jakým způsobem zajišťujeme ochranu osobních údajů?

Osobní údaje jsou pod stálou fyzickou, elektronickou i procedurální kontrolou a disponujeme kontrolními, technickými a bezpečnostními mechanismy zajišťující maximální ochranu zpracovávaných údajů před neoprávněným přístupem nebo přenosem, před jejich ztrátou nebo zničením, jakož i před jiným možným zneužitím.

Veškeré osoby, které s osobními údaji klientů přichází do styku v rámci plnění svých pracovních či smluvně převzatých povinnosti, jsou vázány smluvní povinností mlčenlivosti.

Komu osobní údaje poskytujeme nebo předáváme?

Předáváme osobní údaje státním orgánům, pokud je tato povinnost stanovena zákonem a dále pokud je to nezbytné pro ochranu práv Mercii Café s.r.o.

Můžeme pověřit zpracováním údajů třetí osobu, tzv. zpracovatele. Zpracování je možné pouze na základě uzavřené smlouvy, která zavazuje zpracovatele ke stejné míře ochrany údajů, jakou poskytuje sami. Údaje tak mohou být předány dodavatelům zajišťujícím pro nás služby spočívající v rozesílání pošty a doručování zboží.

Jaká jsou vaše práva ve vztahu ke zpracování a předávání osobních údajů?

V souladu s platnou legislativou můžete uplatnit svá práva subjektů údajů. Máte právo na přístup k osobním údajům, které o vás zpracováváme, právo na přenositelnost vybraných osobních údajů přímo jinému správci a právo požadovat opravu osobních údajů. Můžete požádat o výmaz osobních údajů, popř. omezení jejich zpracování, pokud ovšem není nutné dále je zpracovávat pro splnění právních povinností nebo pokud je jich třeba, abychom vám mohli nadále poskytovat služby. Tato práva můžete uplatnit osobně v sídle společnosti, písemně na adresu sídla společnosti nebo mailem na adresu kavarna@merciicaffe.cz.

Jaké jsou vaše možnosti omezit zpracování a předávání osobních údajů?

V případě, kdy zpracováváme osobní údaje na základě vašeho souhlasu, můžete tento souhlas kdykoliv odvolat. V případě, kdy dochází ke zpracování vašich údajů na základě oprávněného zájmu, můžete proti takovému zpracování vznést námitku. Každé takové podání námitky vyhodnotíme a o výsledku vás budeme informovat. Námitce pro zpracování údajů pro marketingové účely vyhovíme vždy. Námitku můžete snadno uplatnit osobně v sídle společnosti, písemně na adresu sídla společnosti nebo mailem na adresu kavarna@merciicaffe.cz.

Jak informujeme o zásadách a pravidlech zpracování osobních údajů a jejich ochraně?

Klient je informován o pravidlech zpracování osobních údajů pokaždé, když poskytujeme některé osobní údaje.

Kdo vykonává dozor v oblasti ochrany osobních údajů?

Pokud se nám nepodařilo uspokojivě vyřešit vaše dotazy nebo námitky v oblasti ochrany osobních údajů, máte právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, sídlo: Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, www.uoou.cz

Tato pravidla platí od 24.4.2024